Tisdag update

 Hej alla fina! Hoppas ni haft en underbar dag, för det har jag haft. Slutade redan vid två idag vilket var helt underbart. Efter skolan gick jag och min kära souli till biblioteket och pluggade i någon timma, fick inte jättemycket gjort men vi hade mycket trevligt. Träffade också på en annan kompis senare och tog en snabb fika innan jag drog hem för att intervjua mina föräldrar för en skoluppgift. Vi skriver just nu reportage och jag ska skriva om mina föråldras långa förhållande. De träffades när de va sexton år gamla och har varit tillsammans i tjugoåtta år vilket är väldigt imponerande, enligt mig.

 

 Känner att jag fått gjort jättemycket idag och är för tillfället helt slut. Funderar på att ta en lång och skön dusch och sedan gå och lägga mig. Börjar jättetidigt imorgon och på eftermiddagen ska klassen till en journalistik högskola i Göteborg på studiebesök vilket ska bli jättekul! 

 

Tänkte passa på att visa några kort Emma tagit på mig inför vår fotouppgift i skolan. Vår uppgift är att ta kort på varandra där våra personligheter reflekteras. Vi får bara vara på skolans område så det gäller att vara kreativ. Emma är verkligen jätteduktig på att fota så jag är hur nöjd som helst med bilderna! Får hoppas hon blev lika nöjd med mina kort. 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback