Sommaren är här!

Dagens datum är fjärde juni, helt otroligt vad tiden går fort. Har varit helt fullbokad dom senaste veckorna, har haft så mycket att göra i skolan och nu idag är jag äntligen klar med allt. Älskar den känslan så nu kan jag slänga iväg all stress och börja ha roligt! Är så taggad för sommarlovet för jag kommer göra så mycket roligt! Sommaren är verkligen min favorit årstid. 
 
 
Under långhelgen drog jag och hela min cheerleading förening  till RM/SM i Nyköping. Har haft otroligt kul och mitt lag Sabres  kammade hem en fjärde plats. Medan Wildcats som är vår förening bästa lag vann guld i sin level och har nu blivit svenska landslaget! Kunde inte blivit gladare. Men det var en del sorgligheter med långhelgen i Nyköping också eftersom cheerleading säsongen tar slut nu så splittras alla lagen. Då blir man ju väldigt ledsen eftersom ens lag har blivit som ens andra familj och man har slitit svettats och gråtit ihop i snart ett år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Izza säger:

Hej! Jag vilk verkligen börja på cheerleading! Men jag undrar om man måste kunna hjula, stå på händer och sånt?

Och förresten är det roligt? :) Hur går ett vanligt träningspass till?


Tacksam för svar!

2014-06-24 | 12:50:23
Bloggadress: http://makeupizza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback