New in

Helllluuu
 
Tänkte jag skulle skriva ett inlägg om dessa nyinskaffade byxor. För någon vecka sedan satt och och surfade i lite olika nätbutiker och hittade dessa finingar på monroeworld.se
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, jag blev helt förälskad i dessa byxor och bad mamma beställa dom direkt. Det var inte bara jag som älskade byxorna utan också min lillasyster Ida, så vi bästemde oss för att dela på dom, eftersom vi har samma storlek. 
 
Är extremt nöjd med köpet och tycker att alla bprde införskaffa dessa underbara byxor. Om jag fick välja skulle jag gå i dom hela tiden. Funderar också på att köpa ett till par fast i några andra färger. 
 
Vad tycker ni? 
 
 
 
 
 

Kommentarer
CAICAIS.BLOGG.SE~ säger:

Sv; åh så roligt att höra! Din blogg är suuperfin!

2014-06-17 | 20:06:46
Bloggadress: http://caicais.blogg.se
Agnes säger:

Hej!! Vad fin blogg du har!
Det är ju one size på dom byxorna, hur lång är du? Funderar på om de skulle passa mig haha.
Kram!

Svar: Åh tack ska du ha! Jag är 175 cm lång :)
None None

2014-06-18 | 12:23:25
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

snygga

2014-06-24 | 11:46:16
Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback