Ny favorit

 Heeeeeej! Hoppas ni alla haft en riktigt bra måndag! Är väldigt trött idag på grund av att jag var uppe vid halvfem imorse och kollade på den röda månen, som inte ens var röd. Blev riktigt besviken :(  

 

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, bara chillat. Kom hem från skolan för några timmar sen och drog så snabbt jag kunde på mig mina nya mjukisbyxor. Ska sätta på någon bra serie nu och göra mig en kopp varmchoklad. Bortsätt från min extrema trötthet är jag rätt väldigt glad, kan också bero på att jag älskar också mina nya byxor! <3 Fick dom av mamma när jag jobbade i söndags. Hon säljer byxorna i hennes webbshop och om ni är intresserade av att skaffa ett par kan ni klicka HÄR.   

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback