Hemmatjej

Hejjj peeps! Ligger för tillfället hemma och kollar på Livet enligt Rosa, sjuk nostalgi! Det var absolut bästa serien jag visste när jag var yngre.

 

Hade influensa hela förra skolveckan men blev frisk lagom till helgen och drog därför ut på äventyr med mina kompisar, med en outfit som innehöll alldeles för lite värme för att inte frysa i Sveriges otrevligt kalla klimat. Som ett brev på posten kom nästa dag halsont och förkylning men tänkte att det bara var lite efterskalv av min influensa. Måndagenanlände och halsontet hade inte försvunnit än men detta struntade jag i och gick både till skolan och tränade. På tisdagen började halsontet bli värre och jag började må riktigt dåligt trots det gick jag till skolan och igår mådde jag ännu sämre men eftersom jag varit borta hela förra veckan så gick jag till skolan ändå, fick dock åka hem efter en lektion då jag märkte att jag började få feberfrossa och mina kompisar började fråga vad jag ens gjorde där. Såg riktigt krasslig ut med andra ord. Så typiskt mig att få två sjukdomar på raken. 

 

Aja nu ska jag fortsätta mitt Rosa maraton hoppas alla haft en trevlig dag, puss och kram! 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hanna Westman säger:

Ajdå.. Jobbigaste som finns att vara sjuk.. Är också de!

2015-09-17 | 18:04:32
Bloggadress: http://hannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback