Tisdag

Hejjjj! 

Idag har varit en riktigt härlig dag och jag har haft riktigt kul. Vaknade dock vid halv tolv idag vilket jag hatar. Blir konstigt nog trött av att sova länge och det känns som man har sovit bort hela dagen. Men efter att jag gått upp åt jag en supergod pannkaks frulle och gick ut på en promenad med min lille vovve. Älskar att gå ut och gå och bara ha massa musik i öronen. Senare när jag kom hem fixade jag iordning mig och träffade min underbara vän Alicia och vi hade riktigt mysigt. Träffade sen lite senare på min kompis Ellinor och hennes kille. Vi tog en fika och jag fick köpt en supersnygg höst/vår jacka från Morris på rean. Kostade 2200 från början men nu var det 30% rea så då blev den ju lite billigare. Har velat ha denna finingen sen i vintras så är otroligt nöjd nu.

 

 

Kommentarer
Dessi säger:

Jättefin blogg du har! Så ljus och fin! Hoppas du mår bättre snart :)

2014-06-22 | 15:30:32
Bloggadress: http://desssis.se
Emma▲ säger:

Hej!
Måste först och främst säga att din blogg är superfin! Men nu undrar jag vart du har redigerat din header och vart du redigerar dina bilder?:D Tack på förhand!:)

2014-06-22 | 21:36:32
Linnéa Thell Jansson säger:

Fin du är!!

2014-07-01 | 20:44:57
Bloggadress: http://linneajthell.blogg.se/
Ida - foto & häst säger:

åhh så otroligt snygg! Morris har såå mkt fint :D

2014-12-03 | 10:39:26
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback