Min nya Ă€lskling 💖

Idag Àr det första dagen pÄ sommarlovet och jag har lyckats gÄtt och blivit sjuk. Inte sÄ roligt eftersom jag hade bokat upp massa roliga grejer som jag skulle göra idag och i morgon. SÄ jag fick stÀlla in allt och just nu ligger jag i soffan med en gosig katt, massa glass och disney filmer. Men nÄgot bra som hÀnde idag var att jag fÄtt mig en ny dator! Har fÄtt stÄ ut med min extremt sega skoldator i tre Är nu sÄ Àr sÄ otroligt glad över min nya pÀrla. Jag och pappa satte oss i bilen i morse och begav oss ivÀg till elgiganten. Orkade knappt röra pÄ mig och gick runt i affÀren och hackade tÀnder och snörvlade. NÀr jag tillslut kom hem igen fick jag lÀgga mig ner eftersom jag var helt död efter den extremt anstrÀngande shoppingrundan. Men det var det vÀrt! 

 

Nu vÀntar Frozen och Tangled, ha en bra lördag!

 

 
 
 

Kommentarer
Sara - TrÀning och hÀlsa sÀger:

Jobbigt att du blev sjuk! Men det lÄter som om du fÄr det rÀtt sÄ mysigt i alla fall. Krya pÄ dig! :)
Macbook Air Àr min drömdator, har Macbook Pro just nu och Àr jÀkligt nöjd med den. Den har nÄgra Är pÄ nacken - men den hÀnger med. Sjukt stort minne verkar den ocksÄ ha ... har sÄ mycket skit pÄ den och massa spel trots det Àr den Àr inte segare Àn den var dag ett ^^'

2014-06-14 | 19:46:23
Bloggadress: http://nolongerironic.shapemeup.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback